poniedziałek, 16 grudnia 2013

Ozdoby świąteczne

Uznałam, że podobnie jak w latach poprzednich zrobię je sama. Tyle inspirujących stron odwiedzałam, aż w końcu znalazłam to co mi odpowiada. Od początku określiłam kolorystykę jaka mnie interesuje w tym roku.  Co powstało?
 Serca - nie za bardzo kojarzą mi się ze świętami Bożego Narodzenia - ale wzór jest dość łatwy, co dla osoby, która powróciła do szycia po wielu latach okazało się strzałem w 10 !!
Oto one




Następnie przeszłam do czegoś trudniejszego wieńce adwentowe. Nie macie pojęcia ile watoliny mieści się w każdym z nich.




Skończyłam szycie w środę, w piątek odwiedziła mnie Asia i ........... zostałam z niczym. Zabrała wszystko z przeświadczeniem, że zaraz to sprzeda - na targach świątecznych.

I jeszcze aniołek.




 Teraz nie pozostaje mi nic innego jak tylko szybko uzupełnić braki. ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz