piątek, 27 marca 2015

Kurze pokrowce na jajka czyli jak zniechęcić "klienta"

- Ania zrób mi takie kurki.
 - .. o mój Panie!
- no weź się do roboty chciałbym takie trzy, zapłacę ci (to miała być zachęta). W sklepie widziałam za 9 zł. Ile ode mnie weźmiesz?
- Magda takie zrobię ci za złotówkę.
- Oż kur.. to chcę sześćdziesiąt.
- Magda ale za złotówę są pierwsze trzy, drugie trzy za 2 zł, trzecie trzy za 3 zł ...
- Stój, stój, stój mi wystarczy jednak 6 sztuk.
- Ok a chcesz by miały oko?
- No jasne
- To dolicz złotówkę, za 1 oko. Za parę oczu doliczyć musisz 2 zł do sztuki.
- Aha, ...
- Ale jak kurka ma siedzieć na jajku to plus 3 zł do sztuki.
- No już dobra rób.
- Wiesz ale musisz je sama pozszywać, albo posklejać.
- Oż F..K, ty już lepiej nic nie mów!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz