środa, 16 marca 2016

DIY - Jak zrobić mini stroik na lnianej osłonce doniczki

To ciąg dalszy postu Lniana osłonka doniczki
Będzie to minimalistyczny stroik dlatego zrobiłam trzy takie mini stroiki. Zresztą uwielbiam serie, nic nie może być pojedyncze - ta choroba się chyba jakoś nazywa.




















Do rzeczy.

 Aby zrobić taki stroik potrzebujesz:
- wspomnianą lnianą osłonkę doniczki z puszki po mleku,
- kilka gałązek dopiero co urwanych z brzozy (tych miękkich końcówek) długości około 70cm,
- kilka gałązek bukszpanu,
- ulubioną pisankę, albo figurkę z masy (solnej, ceramicznej, glinki, itp). Tu można pokusić nawet o samoistne wykonanie figurki lub pisanki.
- kilka malutkich jajeczek (np. styropianowych), kokardek - tu licz już na swoją inwencję,
- pistolet z klejem na ciepło,
- podkładkę na której będziesz pracować.

1) Z gałązek brzozy na dłoni zakręć gniazdko, by wyglądało podobnie do mojego



































2) Powstało małe gniazdko, które teraz klejem należy umocować na wierzchu puszki klejem na gorąco.



































3) W gniazdko wtykamy kilka gałązek bukszpanu. Ja nie wtykałam z przodu by nie zasłoniły mojej figurki.



































4) Teraz mocowanie figurki, oczywiście klejem na gorąco smaruję spód figurki i sadzam ją na gniazdku.





































5. Można jeszcze dodać jejeczka, kokardki lub inne ozdoby (najłatwiej zamocować je klejem na gorąco. Ja obecnie wolę te "oszczędne" stroiki.
 Mój zestaw wygląda tak:




















Ta dam !!




1 komentarz:

  1. Chciałabym Ci życzyć pięknych świąt, dużo słonka, miłości i spełnienia marzeń tych małych i tych dużych! :)

    OdpowiedzUsuń