poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Zestaw dla Madzi KA

Na zamówienie wcześniej wspomnianej "psiapsióły" z wielką przyjemnością zatraciłam się w kolejnych pisankach, gniazdeczkach, a także chlebaku, pojemniku na chleb i kolejnym na chusteczki.
Madziu dziękuję za zamówienie, które na pewnym etapie przysporzyło mi wiele stresu. Tak bardzo chciałam by się Tobie wszystko podobało. Przez to nasze niedomówienie popadłam w rozpacz i zdarłam wszystko z chlebaka, ... sama wiesz.
Mam jednak nadzieję, że teraz przynajmniej będziesz zadowolona. Ciekawe jaką ocenę wystawisz tym pracom. Czekam więc na Twoją twórczą krytykę.

Po pierwsze - chlebak - jeden z wymienionych w poście chlebaków należy do Ciebie.
Chlebak ciut z innej bajki - bez przecierki.



Po drugie - pojemnik na chleb - mały miał być, czy duży - nie pamiętam już, ... (hi hi) - jak to brzmiało??? "Nie ważne, ważne by był piękny."





Po trzecie jajka wielkanocne - 6 ok, bo tak się umówiłyśmy, ale potem doszły jeszcze gniazdka z kolejnymi jajeczkami - w sumie 10 pisanek.





Po ... kolejne - chustecznik - z wybranymi przez Ciebie wzorami.




No i na sam koniec dwa komplety firanek do Twojej ślicznej kuchni.
W tej kwestii jesteś lepsza ode mnie.   ;-)


Coś jeszcze ?
 Buziaki i podziękowanie za zamówienie. Od Ciebie kochana oczekuję pisanek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz