wtorek, 19 maja 2015

Montaż okien

We wtorek 12-05-2015 zostało zamontowane większość okien. W zasadzie wszystkie poza jednym wyjściem tarasowym z drzwiami przesuwnymi.
Został zamówiony dach, orynnowanie, łaty pod dachówkę i wełna do ocieplenia ścian.

























Poniżej już zamontowane zostało okno w jadalni. Okno to musiało być osadzone bardzo dokładnie i odrobinę głębiej niż okno w pracowni. Wymyśliłam bowiem okno suwane, czy też rozsuwane na zewnątrz, ale mało mi było. Okno ma się rozsuwać i chować w ścianie.



1 komentarz:

  1. Sam montaż okien wydawał mi się dość prostym zadaniem gdy byłem na etapie budowy mojego domu jednorodzinnego. No i jak się okazało, niestety tak łatwo nie było jak sobie założyłem. Dlatego jestem bardzo zadowolony, że przyjechał mini żuraw z profesjonalnej firmy i dzięki temu mogłem w dosłownie kilka chwil cieszyć się pełną stolarką okienną w moim nowym domu.

    OdpowiedzUsuń